12

SIERPNIA





9 komentarzy:

paql pisze...

Pierwsze zdjęcie zdecydowanie "na przedzie", bo na drugim nawet nie widzę o co chodzi. ;-)

retro chic chick pisze...

Ja widzę o co chodzi, ale i tak traktuję jako kompozycję, a nie opowieść. Natomiast pierwsze zdjęcie ładne, ale kadr mnie nie przekonuje.

Anonimowy pisze...

Zofia - no kadr koślawy, niespokojny jak otoczenie w okół. Tu Historia człowieka co chce uciec z szarej rzeczywistości a na końcu drapieżne ptaki pilnują wyjścia. Tak to widzę. Tstar zrobił baloniki na druciku - moja córa czasem takie foty trzaska ... Jak się kręci w kółko.

tsar pisze...

A ja kompletnie nie wiem o co chodzi z tym kadrem? To dobry, niekoślawy kadr, z ładnie rozmieszczonym ciężarem. No i bardzo dobre zdjęcie.

karolina pisze...

Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba ze wględu na ciężki i mroczny klimat. A co do drugiej fotki.. to ja też nie bardzo wiem, o co chodzi. Nie wiem na co patrzę ;) Ale to też ma swój urok ;)

szeperd pisze...

drugie zdjęcie to czysta symbolika. można zajrzeć do kieliszka, poszukać dna, jest problem z ostrością. ot, symbolika alkoholika. drugie zdjęcie kojarzy mi się z filmem highlander...

tsar pisze...

Szeperd... bracie... wiedziałem, że mogę na Ciebie liczyć :D.

ungrim pisze...

eee jakiego czlowieka co chce uciec z szarej rzeczywistosci?;] Troche mi to przypomnialo lekcje jezyka polskiego w szkole sredniej, no ale w sumie kazdy lubi odbierac i tlumaczyc sobie ksiazki, zdjecia i komiksy na jakis jezyk.
Ja niezbyt moge tu cos napisac, bo dziele zdjecia (jak i wszystko inne do internpretacji) na podoba mi sie, nie podoba mi sie;]
Zdjecia mi sie podobaja
To napisalem ja.

VeganMinimal pisze...

O kurcze, to kieliszek?? Dopiero teraz to zauważyłam. Przez cały czas byłam przekonana, że to czyjeś oko, takie żółte... oko diabła?
Szkoda, że nie można powiększyć zdjęć, żeby lepiej przyjrzeć się szczegółom. Może powinniście dodać taką funkcję?