19

SIERPNIA





7 komentarzy:

paql pisze...

Coś w tym chyba jest, że kolory to są fajne, ale w większości przypadków tylko w tzw. realu. :-P
Tym razem plusik wędruje do czterorękiego potwora z charakterystyczną grzywką. ;-)

karolina pisze...

Czterorękie dziecko zdobyło moje serce :)
Z kolei zdjęcie Camparis podoba mi się ze względu na kolory i kompozycję. Oboje mieliście bardzo udany dzień ;)

Anonimowy pisze...

I teraz kadr w foto z graffiti bardzo mi się podoba :) Brawo

retro chic chick pisze...

Mała agentka wie jak wspomagać argumentację. Bardzo mi się podoba. Na pierwszym zdjęciu chyba bym ustawiła inaczej modelkę ale sam pomysł bardzo mi się podoba!

szeperd pisze...

widać, że Mała na matrixie chowana. górne trzeszczy przyjemnie odrobiną nastoletniego sexapeal'u.

Camparis pisze...

Ten "nastoletni sexapeal" skończył już 25 lat :)

Unknown pisze...

no z tym dzieckiem na dole to szczera prawda. TAK TO WYGLĄDA ;) z tym, że jak kończy dwa lata, to dochodzi piąta ręka