22

SIERPNIA





8 komentarzy:

karolina pisze...

Tsar, ależ klimat! Trochę jak z filmu sf :) Bardzo mi się to zdjęcie podoba!

Anonimowy pisze...

tsar gdzie to?

Anonimowy pisze...

tsar. Gdzie to?

tsar pisze...

Parking przy Carrefour Bemowo - ul. Powstańców Śląskich.

retro chic chick pisze...

Tsara zdjęcie totalnie industrialne. Bardzo mi się podoba!

paql pisze...

No niestety, dla Camparis - zdjęcie tsara jest bezkonkurencyjne. :-O

tsar pisze...

Nieczęsto się odzywam w komantarzach na temat samych zdjęć, wszak ich odbiór to rzecz mocno subiektywna. Tym razem jednak pozwolę sobie zabrać głos, bo przyznam, że jednostronna ocena tej pary dość mnie zastanawia. To oczywiście również bardzo subiektywna ocena, ale ogromnie mi się podoba zdjęcie jakie zaprezentowała nam Camparis i myślę, że jest znacznie ciekawsze niż moje. Bardzo podoba mi się klimat i temat zdjęcia. Charakterystyczne delikatne rozmycie w ruchu, połączone ze zmniejszonym kontrastem na granicy jasności i cieni, powoduje że odpływam myślami w głąb obrazu. Niebanalny rozkład swiateł na tle, ręce i zabawce, podkreślają jeszcze tylko u mnie tą tendencję. Jedyne do czego przyczepiłbym się to kadr zdjęcia, ciąłbym go inaczej.
Ten krótki opis wydawał mi się tu bardzo na miejscu, bo tym razem zdjęcie Camparis zdecydowanie zaliczam do grona moich ulubionych.

karolina pisze...

Wydaje mi się, że jednostronna ocena zdjęć to cena jaką się czasem płaci za zestawianie obok siebie dwóch tak różnych fotek. Zwłaszcza, kiedy ludzie przestają oceniać je indywidualnie, a zaczynają patrzeć na nie w kategoriach "lepsze/ gorsze".
Co do zjęcia Camparis - również ma fajny klimat, ale tematy industrialne przemawiają do mnie trochę bardziej. Dopiero po Twoim komentarzu zwróciłam uwagę na światło i faktycznie jest bardzo ciekawe, ale jak dla mnie, rozmycie w ruchu mogłoby być trochę bardziej zdecydowane.
Pozdrawiam!