29 stycznia

Co kobieta ma w torebce? Pytanie tajemnica i nie każda kobieta chce się nią podzielić ze światem. Dzisiaj do mojego domu przyszło trochę ludzi i udało mi się nakłonić do fotograficznego podzielenia się sekretami kilka dziewcząt. Wszystkie zdjęcia opublikuję gdzieś indziej, a dzisiaj torebka Asi w wersji imprezowej. Wiem, że gdzieś już widziałam taki projekt, ale nie mogę go odnaleźć w sieci aby porównać swoje zdjęcia do tamtych.

Czuję w żołądku, zbliżają sie egzaminy, już za tydzień końcowe rozliczenie się z obecnym semestrem. Od razu odechciewa mi się robić czegokolwiek związanego z fotografią. Dom zaczyna przypominać więzienie. Nie lubię... Wronka też nie chce się ze mną bawić.


2 komentarze:

Camparis pisze...

Piękny portret Wronki! I widzę, że zrobiłeś kolejne zdjęcie do Twojej "przestrzeni osobistej". Powiem Ci w sekrecie, że zazdroszczę Ci tej serii ;)

tsar pisze...

No to jest nas dwoje bo ja Ci zazdroszczę tego torebkowego! Czekam na pozostałe zdjęcia i podoba mi się zestaw imprezowy Asi :D.

Moje "zawłaszczenie" zdobywa nowe kadry, ale nie mogę znaleźć w sobie tej energii i tego klimatu jaki towarzyszył mi robieniu pierwotnej serii. Wkrótce zobaczycie tu jeszcze dwa zdjęcia cyklu i mam potrzebę daleszego go rozwijania. Co z niego wyniknie? Nie wiem, ale jestem bardzo ciekaw.